خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1398/09/04 - 10:50
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : سیاسی
/امروز؛ اجتماع خودجوش مردمی حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار کشور/

گودرزی: مردم تهران بار دیگر نسخه فتنه‌گران را درهم خواهند پیچید

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مردم تهران بزرگ با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار بار دیگر نسخه فتنه گران را در هم خواهند پیچید.

مسعود گودرزی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به برگزاری «اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در پایتخت، گفت: مردم فهیم ایران اسلامی صاحبان اصلی و پشتوانه های انقلاب اسلامی محسوب می شوند.



نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ملت با بصیرت ایران همواره طی چهل سال گذشته با تمام فتنه ها و نفوذهای دشمنان مقابله کرده و در این راه توانسته اند دسیسه های مستکبران را خنثی کنند.



وی ادامه داد: مردم تهران بزرگ با حضور پررنگ و پرشور خود در راهپیمایی بزرگ حمایت از امنیت، آرامش و اقتدار بار دیگر نسخه فتنه گران را در هم خواهند پیچید و به دشمنان میهن اسلامی نشان می دهند که مردم بیدار ایران در هر شرایطی کنار همدیگر و همراه با نظام اسلامی خود هستند.



این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: نباید فراموش کرد که حضور در راهپیمایی امروز بیانگر بصیرت جمعی و صلابت مردمی است.



عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم در دیگر شهرهای کشورمان با برگزاری راهپیمایی صف خود را از اغتشاشگران جدا کردند، خاطرنشان کرد: امروز نیز مردم پایتخت حماسه ای باشکوه را در میدان انقلاب اسلامی به نمایش خواهند گذاشت.



به گزارش خبرگزاری خانه ملت، اجتماع بزرگ خودجوش مردمی حمایت از امنیت و آرامش و اقتدار کشور» در  روز دوشــنبـه چـهارم آذرماه 1398 با همراهی مردم فهیم و بصیر و لحظه شناس تهران ، رأس سـاعـت14:30 در میدان انقلاب اسلامی  برگزار خواهد شد./



پایان پیام

  • کد خبر : 291662
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم